Wednesday 19 October 2011

╮( ̄▽ ̄)╭ ais....ais

Sejak mengandung ni aku takdelah mengidam benda yang susah dapat cuma dulu ada sekali aku teringin nak makan remis yang mak aku masak..mesti ramai yang tak tau remis tu aper kan. remis tu rupa dia lebih kurang macam lala. so far aku tak ngidam dah sebab dah dapat pun..huhuh....tapi aku rasa aku dah jadi semakin pelik...sangat pelik sebenarnya...tiap-tiap hari aku nak makan ais......dulu aku tak yakin dengan kekuatan gigi aku.tengok orang kunyah ais lepas habis minum kat kedai aku rasa ngilu sangat-sangat....sekarang aku yang gila kunyah ais ni..subuh-subuh pun boleh bangun.pegi dapur ketuk ais kasik hancur kecik-kecik...pastu kunyah cam chewing gummm....terer tak....?!sedap tau ais..walaupun tawar...sedap sebab sejukkkkkk....kesian ek baby dalam perut ni..kecut aku buat.kalau tak dapat ais aku rasa nak mengamuk pun ader...aku teruja jumpa ais macam ni...bentuk alahai............nak jugak buat macam ni....konfem 24jam aku kunyah ais...

ni baru satu bentuk jer......ada banyak lagi boleh tengok kat sini http://www.ohtidak.com/oh-bentuk-kiub-ais-yang-pelbagai/


P/S : Bentuk gigi tu aku geli..tak nak kunyahhhhhh...yahhhhhhh..

1 comment:

  1. sedap ngunyah ais nie,,, tip xngandong pon suka..hehe... ^^

    ReplyDelete