Wednesday 19 October 2011

kembali lagi

hahah....jap ade jap takde.macam chipsmore.berapa bulan dah ek tak update? macam yang dah dijangka aku bukan blogger tegar....nak bercerita hal sendiri pun malas apetah lagi buat entri yang boleh buat trafik blog aku mencanak-canak naik.. :)
apa jadi dengan bisnes online dan keychain felt tu yerrr....ehemmm2....hahah.....alhamdulillahhhhhhh.....facebook butbut memang hari-hari berpuluh-puluh orang add. Jumlah terkini list rakan di facebook butbut craft dah pun menjangkau 812 orang..dan akan sentiasa increase. ini kenyataan walaupun aku dah malas nak aktifkan akaun tu...aku sempat buat beberapa hp strap yang comel...(perasan sendiri...) tapi tak jual-jual sampai hari ni..apa yang aku rancang jadi lain....last-last jadi supplier tali hp jer....ok lah kan ada jugak untung dari buat kerja sia-sia...buat masa ni aku nak berehat dari sesi jual-menjual pos-mengepos......sebab apa...sebab aku sedang menanti baby yang akan keluar sikit time jer lagi..17 hari lagi beb!!!!!....serius la ni...nak jadi mak dah...seram..seram..

No comments:

Post a Comment