Saturday 19 May 2012

Lama Tunggu

Tadi dalam perjalanan pergi kenduri aku memang panas hati sangat ditambah dengan cuaca yang memang sah-sah panas tengah hari.Nak dijadikan cerita kawan baik aku nak tumpang gi kenduri mintak aku jemput kat terminal.Okey...aku bersiap dengan segala pantas mengenangkan kesian kawan aku tunggu lama.panas pulak tu.Bila aku sampai dia cakap dia tengah tukar baju kat toilet.Aku menunggu dengan sabar sambil memegang anak yang merengek-rengek.lasak!Aku tunggu.Aku call...tak jawab.sms masuk."Jap.tunggu aku turun."
ok..ok...aku tunggu lagi..haron semakin kuat merengek.panas la katakan.tunggu punya tunggu dia call..."weh tunggu jap aku nak gi round carik hadiah".................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................apekah perasaan aku yang sedang menunggu?...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Adakah kau tahu yang sekarang dah pukul 1 setengah?Dan sekarang kau cakap baru nak beli hadiah?Dammmmmmmmmmmnnnnnn.....

Tapi mungkin kerana kau kawan baik aku dari kecik dan kau semacam tau nak ambil hati..kau belikan haron mainan.dengan muka tak bersalah kau masuk kereta dan aku pun senyum macam kerang busuk.Nak marah pun tak boleh..sebab kau kawan baik aku..dan aku dah lali dengan perangai kau.

Harap kau tak baca ni lah yer kawan baik..sebab kau kawan baik.toksah terasa bagai.kau memang baik cuma hari ni terasa nak berlaku jujur..Apapun kau baik dan aku sayang kau..tetappppp!



2 comments:

  1. HAHA.. ye. biase la tu.. camne pon tetap kawan baik, naseb baik kawan baik, kalau tak dah kena tinggal da, kena sound free je~ huhu

    ReplyDelete
  2. kahkahkah.. mmg kadang2 nak sound je trus..tp mengenangkan org tu kawan kite kn.. kite pasrah dan redha je la tahan perangai die.. nk jaga hati die punye pasal.. hati kite sape plak nk jaga?? sendiri mau ingat la beb.. renung2kan dan selamat menjaga hati sendiri...hihihi

    ReplyDelete