Wednesday 1 June 2011

Buku-buku yang aku suka ( bukan mukabuku/facebook )



Petang ni ada job business card masuk tapi sebelum tu aku nak cerita sikit pasal buku yang aku minat nak beli tiap-tiap bulan tapi memandangkan buku-buku ni sebenarnya lebih tepat kalau aku panggil majalah berkaitan grafik ni tersangatlah mahal (mahal bagi orang kebanyakan macam aku ni.. (-.-)! ) jadi tak dapat la nak beli selalu. Boleh ushar-ushar sini www.luerzersarchive.net / www.computerarts.co.uk

Luerzers archive ni semuanya tentang advertising / print ad. Computer art pulak pasal grafik dan ada tutorial untuk buat design atau effect yang best. Budak-budak grafik kalau tak tau pasal majalah ni baik korang hantuk kepala kat dinding.hahah.

Kali terakhir aku beli adalah masa zaman tok kaduk dulu zaman belajar kat polytech. Masa tu kaya dengan duit biasiswa.hehe. Aku harap boleh la buat collection dalam satu studio yang aku berangan nak sangat. Aku nak semua buku-buku grafik, buku tentang packaging dan macam-macam lagi. Semuanya aku akan borong kat Basheer Graphic atau Kinokuniya. Tunggu pakcik kayoooo!.aminnnnn........

Kata-kata hikmah untuk hari ini :
"Rumah tanpa buku umpama bilik tanpa tingkap"

No comments:

Post a Comment