Friday 24 June 2011

Keychain from felt

Hahahaha....jadi ker ek keychain aku ni. sambungan dari yang lepas keesokkannya aku pun dapat jugak beli starter pack tu...heheh suke..suke...!!!banyak barang yang aku nampak. nak borong je rasa tapi eh tak boleh..kena sedar diri sikit..duit takde...lambat betul gaji. Malam tadi baru aku rasmi kan kain felt ni. try-try gunting....jahit sana jahit sini dengan kepakaran tenok aku. jahit tak sekata tak kemas tapi setelah 3 jam lamanya aku tak berganjak dari sofa akhirnyaaaaaa.....tadaaaaaaaaaaaaaaa.....






Agak huduh skek...tapi pelan-pelan kayuh... :)
Kombinasi warna agak tak best sebab dapat 3 warna jer dalam starter pack.. kalau dapat banyak warna boleh lah pelbagaikan sikit design..akan datang ada beberapa lagi bentuk yang aku akan buat. Aku akan upload selepas dapat gaji. sebab waktu tu aku konfem dah borong lebih banyak warna felt termasuk butang-butang bermacam bentuk..

No comments:

Post a Comment