Wednesday 22 June 2011

Felt craft



Dalam seminggu ni aku nak menceriakan diri balik....aku banyak search pasal felt craft.. selama ni tak tau pun nama benda ni.. selalu tengok keychain yang dah siap jer...rupanya dari kain felt...aku banyak buat research pasal supplier barang kraf..dan aku minat sangat nak involved dalam bidang ni. biaselah budak art kan. hangat-hangat tahi ayam.masa kat sekolah dulu pun aku rajin buat benda-benda macam ni. mungkin sebagai permulaan aku nak belajar menjahit dulu...jahit tangan tu takde hal sangat jahit mesin aku memang fail. Petang ni aku akan beli starter pack dan try menjahit malam ni..if possible lah. aku nak jahit plushies ke ape tah namenya untuk kenang arwah putih :)
Ada banyak source yang aku jumpa tapi belum nak share lagi..hehe kedekot kan.
Bersambung..

No comments:

Post a Comment