Wednesday 1 June 2011

Sifoo.com

Heheh.....sifoo.com adalah sumber ilmu yang aku banyak belajar. Pasal editing dan macam-macam lagi..banyak sebenarnya rujukan aku. Aku akan share satu-satu. banyak lagi masa kan. Sifoo.com ni adalah yang paling faymes bagi aku sebab dalam bahasa melayu. mana nak carik kan tutorial yang kita senang nak faham.
Tapi dulu aku sangat suka menjengah web ni sekarang tak lagi sebab dah berubah format jadi macam forum. Senang cerita forum ni buat aku serabut. Korang yang baru-baru nak tengok pun terpaksa sign up dulu. Tak semudah dulu. hehe...apa pun banyak ilmu boleh dapat kat sini.


Mutiara kata sebelum pulang dari kerja :
"Orang yang bijak mempelajari banyak perkara daripada musuhnya sendiri" -takde kena mengena dengan entri kali ni...kehkeh XD

No comments:

Post a Comment