Monday 13 June 2011

Topeng conteng.

Okay...asyik cerita pasal meow jer kan. dah lama nak post pasal topeng ni sebenarnya. dah sebulan simpan. tangan aku gatal nak melukis..aku bukannya terer melukis...setakat kartun bodoh-bodoh tu boleh la lukis. Aku jumpa topeng putih ni masa kat kedai buku besar sebelah Metro Kajang... tak ingat plak nama kedai..sebab aku tak sensitif dengan sekeliling hehe. aku jumpa topeng terus nak beli..macam budak-budak lak kan? XD.
Ibie nampak aku ambik topeng meow...*(meow lagi...:p) dia pun nak jugak...sebok jer kan? tapi dia ambik yang besar punya.gamba orang...balik tu happy lah..beriya-iya nak melukis..sampai bawak atas katil lukis sampai tertidur....kat rumah ada lagi kanvas yang kosong..belum ada idea lagi nak lukis...berangan nak buat rumah macam studio...duit banyak boleh la kan...

Topeng yang kanan tu aku yang lukis. yang kiri tu ibie lukis. :p

No comments:

Post a Comment